Support

  • network_cellIk heb een goed idee voor een service, wat nu?

    Dat vinden we leuk! Het grootste deel van onze services is tot stand gekomen omdat u daar behoefte aan heeft. Geef het door via info@plusjames.nl en wij gaan kijken of we er een mooie service van kunnen maken.

  • network_cellMoet ik voor de verhuizing van een losse vloer of kast ook een timeslot reserveren?

    Nee, dit is niet nodig. Voor de losse bezorging van je wasmachine of bank of het verhuizen van een paar dozen hoef je gelukkig geen timeslot te reserveren: het gaat enkel om continue gebruik van de lift door verhuizers. Zo houden we de snelheid er in!

  • network_cellHoe reserveer ik een timeslot voor mijn verhuizing?

    Via uw persoonlijke account kunt u een reservering maken in de online verhuisplanner. Ga naar de Services en klik de verhuisplanner aan die op u van toepassing is.  Let op: er zijn 2 verhuisplanners: een verhuisplanner voor de woningen 19-497 en een verhuisplanner voor de woningen 513-911.

  • network_cellKan ik meerdere timeslots reserveren?

    Nee, dit is helaas niet mogelijk. U kunt maar één reservering maken voor het verhuizen per appartement. Tijdens dit timeslot kunt u gebruikmaken van de verhuismaterialen van de inhuismeesters. De inhuismeesters coördineren de verhuizingen ter plaatse en staan u graag te woord.

  • network_cellHoe kan ik mijn timeslot wijzigen of annuleren?

    In de bevestigingsmail die u heeft gehad, staat een link om uw reservering te wijzigen. Lukt dit niet? Ga dan naar uw online reserveringen onder Mijn profiel of klik hier. Hier kunt u uw reservering zowel wijzigen als annuleren.

  • network_cellWelke services komen er in de app?

    Binnenkort verschijnen er meer services, zoals de Balkonbeplanting, Stomerijservice, Schoenmaker, Sluishuis Assistant bediening en Huishoudelijke hulp. Ze verschijnen hier vanzelf op de app. 

  • network_cellHoe kan ik Sluishuis Assistant bereiken?

    Vanaf 28 juni is uw Sluishuis Assistant op locatie aanwezig en bereikbaar per telefoon, het online platform en per mail. Telefonisch zijn ze bereikbaar op 06 51029492 en via de mail op info@sluishuisassistant.nl. Ga voor meer informatie en contactgegevens naar de contactpagina.

  • network_cellIk heb een huurwoning en een vraag omtrent huurzaken. Waar kan ik terecht?

    Op het online platform van Sluishuis Assistant vindt u algemene informatie rondom uw woning die afkomstig is van Sluishuis Assistant. U vindt op ons platform nieuws over algemene zaken rondom uw woning, u kunt hier services boeken en middels de timeline contact maken met uw buren.

    Voor al uw huurzaken kunt u terecht op het huurdersportaal van Bouwinvest. Op het huurdersportaal kunt u al uw huurzaken eenvoudig regelen: u vindt hier onder andere informatie over uw woning, facturen, huurverhoging en servicekosten, maar u kunt daar bijvoorbeeld ook eenvoudig een reparatie inplannen en de afhandeling volgen. In het huurdersportaal staan uw persoonlijke gegevens, allemaal eenvoudig te wijzigen in uw eigen online omgeving. Ga voor meer informatie naar www.huurdersportaal.bouwinvest.nl

  • network_cellIk heb een koopwoning. Bij wie meld ik me met een reparatieverzoek of technische storing?

    Kleine klusjes in uw woning kunt u aanvragen bij de Sluishuis Assistant op locatie. In geval van calamiteiten is uw VvE Beheerder 24 uur per dag, zeven dagen per week beschikbaar. Eén telefoontje en u bent verzekerd van professionele, adequate hulpverlening. De Servicedesk staat van 8:30 tot 17:00 uur voor u klaar en ook buiten kantoortijden voor spoedeisende zaken via 088 4324525.

  • network_cellHoe moet ik het filter van mijn ventilatie unit vervangen?

    In deze video's wordt uitgelegd hoe belangrijk en eenvoudig het is om de filters te vervangen.

    • Klik hier als u een HRU ECO 350 ventilatie unit heeft.
    • Klik hier als u een HRU 400 ventilatie unit heeft.
  • network_cellEen duurzaam klimaatsysteem, wat is er anders en wat moet u weten?

    In deze video vertelt Sander wat u kunt verwachten en waar u op moet letten als u overstapt van een gasgestookte woning naar een woning met een duurzaam klimaatsysteem.

    Klik hier om naar de video te gaan.

  • network_cellBij wie moet ik zijn voor vragen of hulp omtrent de klimaatinstallaties?

    Voor vragen over de klimaatinstallaties kunt u voor oplevering van uw woning contact opnemen met de aannemer. Na oplevering van uw woning kunt u voor vragen over uw contract met Klimaatgarant, uw broninstallatie en/of uw warmtepomp contact opnemen met Klimaatgarant. 

    Klik hier, voor een handige video met tips voor hulp bij storingen. 

  • network_cellHoe bedien ik de Spider Klimaat Thermostaat?

    In deze video's wordt uitgelegd hoe u de Spider Klimaat Thermostaat kunt bedienen (ook beschikbaar in het Engels). 

    Klik hier om naar de video te gaan.

Staat uw vraag niet in deze lijst?

Stel dan hier uw vraag